Elifyor eğer ssvd nin sizin için çok büyük riski yoksa normal doğumu kesinlikle tavsiye ederim. 2 normal doğum yaptım ve 2.doğumumda dikişim bile yoktu. Hiç doğurmamış gibiydim. Doğum sandalyemden kendim indim,odama kendim gittim ve 6 saat içinde taburcu olup evime gittim. Sancım başladı ve belki 1 saat bile sürmedi sancı doğum arası. Birde nasıl desem o sancılara tanıklık etmek,bebeğin doğar doğmaz hemen kucağa memeye verilmesi vs benim için çok güzeldi