Elifyor yani tabi ilki nasil gectiyse ona gore insan sekilleniyor.yani bnde sonucta normal dgm diye gttm sancimi da cektim 9cm acilmam da vardi ama yaocak bisey yok.sukur ki sezeryanim cok rahat gecti ozeldeydim ilkinde.2.de prof cok iyi bi dr vardi devlette haliyel tecrubeli de olunca sorunsuz bi hamilelikti sukur ki devlette takipliydim.dogum da verilen tarihten once oldu,nst de sancim cikinca dr alalim beklemeyelim kalp atisi hizli bebek gelmek istyr dedi.yani yine bebegim kendi karar vermis oldu dgm zamanina istdgm de buydu zamanindan once alinsin istemiyordum.bu sekilde denk geldi bnm Allaha sukur.doktorum da iyiydi 2.sezeryan da skntsz gecti…nasip biraz bu isler gercekten ozele de gitsen develete de bi dunya para da odesen veya odemesen o anki karsina cikan ebe hemsire doktor vs ilgi alaka onemli ,rast gitsin onemli olan bu.nasil icinize siniyorsa oyle yapin ama dedigim gibi ssvd gercekten riskli bi durum normal dgmda veya normal sezeryanda bile risk varken ssvd demek 2-3 kat risk bana kalirsa…