Elifyor ilk gebeliginiz neden sezeryana döndü mesela o durum çok önemli ? Ben hem normal hem de sezeryan doğumu yaşamış biri olarak normal doğum diyorum tabiki sezeryanim benim için felaketti ,normal doğumda prensesler gibi 1 saatte doğurmuştum ,mesela benim ikincisinin szeryana dönme sebebi ,plesanta yaşlanması ( ciddi enfeksiyonlar geçirdim hamileyken ) ,bebek kalp atımı düşmesi ,amniyon sıvısı azalması ve bebeğin kaka yapması bunlardan dolayı sancım başlamışken sezeryana döndük hiç açılmayı beklemediler kontrol dahi etmediler , olur da huni takip 3. Yu düşünürsem bütün bu sıkıntıları yaşama olasiligim yüksek yine herşey yolunda giderse ben ssvd taraflisiyim ama dediğim gibi ilk gebelikte eğer açılma olmadıysa ,çatı darsa ,iri bebek dogumuysw v.s şeyler ikincide de tekrarlama olasılığı yüksek siz doktordan uygun olduğunuza dair onay aldınız mı ?