Haticeninannesi Elifyor aynı şeylerden muzdaribiz benimde ilk gebeliğim sezeryan ikinciyi denemek istiyorum ama olmazsa o kadar para hem boşa gidecek hem hayallerim suya düşecek hiç aksiyona girmeden şehir hastanesinde sezeryan mi olsam diyorum bende
Elifyor Haticeninannesi ama denemeye değer bende olamayacağını da bilmek gerekiyor kendini ona göre hazırlaman lazım ben mesela deniycem olmazsa yapamazsam sezaryen gerekirse ona da kendimi hazırlıycam. Ücret konusunda da doğum nasıl olursa ona göre fiyat alırlar diye düşünüyorum ama bilmiyorum tabi. Sezaryen olacaksa bile sonuç o ağrıyı çekmek çok iyi bir şeymiş aslında özellikle de bebek için. Bebeğin o kasılmaları yaşaması o vajinal bulaşı alması bağışıklığı için hayata kolay başlayabilmesi için çok önemliymiş.
biroglanannesii1 Çocuğum sezaryen ile dünyaya geldi. Ama normal doğumu dener miyim denemem. Sezaryen de az çok başıma ne geleceğini bilirim ama normale cesaret etmem artık ya.
Elifyor biroglanannesii1 ama sezaryenin sonrası zor oluyor. Bende sezaryen olarak düşünüyordum ama eğitim aldıktan sonra o normal doğumu yaşamak istiyorum. Çok güzel inanılmaz bir duygu olduğunu söylüyorlar. Ve doğal sağlıklı yani sonuçta. Sezaryene göre riski az
Ebrarkolcetin Elifyor normal doğurdum, harika birşey kesinlikle prenses doğum yapmıştım 8 cm açılmadan sonra prensese döndük❤️ ama o kucağına veriyorlar ya o kadar güzel ki alıp emziriyorsun falan çok güzeldi ❤️ net normal doğum insanıyım…
Elifyor Ebrarkolcetin işte bu dönüşler de beni çok heveslendirdi aldığım eğitimde anlatılanlar vs. Bilinçli bir şekilde yönetebildikten sonra o doğum çok güzel olur diye düşünüyorum ya en azından o duyguyu yaşamaya değer diyorum
Haticeninannesi minikmucizemaak 24 ay geçmesi yeterli dedi benim Dr benimde ikinci doğumla araları 30 ay olacak inşallah denenebilir dedi ama işte ücretler çok çok pahallı
Elifyor minikmucizemaak inşallah denersin canım ben anlatılanlar karşısında normal doğum için çok heveslendim o duyguyu yaşamak çok güzelmiş bir de bu süreci bilinçli bir şekilde yönetirsen sorunsuz bir doğum inşallah. 2 yıl diyorlar ama bu 18 aya bile düşmüş yani. Benim ilk doğumumla arasında 5 yıl olacak
minikmucizemaak Elifyor Bilinçsiz olduğum ve ebe tavrı yüzünden ilk doğum da istekliye döndüm zaten, e bir de ilk telaş, heyecan vs. İnşAllah hayırlısı olsun, sağlıkla gelsin bebeğiniz 💌
Elifyor AgentMom bende eğitim aldıktan sonra ssvd için bu kadar heveslendim canım. Her şeyi biliyorum bu sürece girersem yapabilirsem bilinçli bir şekilde ilerleyeceğimi düşünüyorum. İlk doğum direk sezaryendi bebeğin kalp atışları bozulmuştu acil sezaryene alındım normal doğum imkanı sunulmadı. 38 haftada oldu hiç açıklığım falan da yoktu
Elifyor AgentMom aralarında da 5 sene olacak inşallah. Peki şunu sorayım mesela ssvd diye yola çıkıldı en son olmadı sezaryene dönüldü. Hem ssvd hem sezaryen parası mı alıyorlar yoksa doğum hangi şekilde olduysa o fiyatı mı alıyorlar
Kereminannesiii Elifyor ilk doğumunuz nasıldı? Zorunlu sezaryen miydi. İlk doğumda açılmanız varsa ssvd de süreç rahat ilerliyor. Benimde ilki sezaryendi ikincisini ssvd denemek istedim. 40+3 e kadar bekledim ama açılmam hiç başlamadı bebeğin kafası inmedi hiç aşağı. Sancım başladığı gibi maalesef rüptür oldum. Bütün seçenekleri düşünün. Sezaryen yerinin dikiş durumu nasıl doktor değerlendiriyor tamamen bunu. O doğrultu da ilerletin bence.
Elifyor Kereminannesiii ilk doğumum 5 sene önce bebeğin kalp atışlarının bozulması sebebiyle acil sezaryen oldu hiç açıklığım yoktu 38 haftada doğdu kızım. Rahim normal doğumu bilmiyor yani ilk defa yaşayacak vücudum o yüzden de biraz korkuyorum olur mu diye ama doğumu başlatacak açılmayı sağlayacak bir çok yöntem var ben bunları yaparsam vücudumu da kendimi de hazırlayabileceğimi düşünüyorum. 37den sonra doğumu başlatmak için bildiğim tüm yöntemleri uygulamayı düşünüyorum mesela. Ben elimden geleni yapıyım da sonuç ne olursa kabulüm diyorum en azından denemeye değer sanki 🙄
biroglanannesii1 Elifyor Biz ne plan yaparsak yapalım yaramaz bebekler kendi istediği gibi gelecek 😂 36. Haftaya kadar biz normal ilerliyorduk. Çocuğumun makat pozisyona dönmesiyle mecbur sezaryen oldum. Evet biraz zor ama ne bileyim normale donmem cesaret istiyor biraz. İlk çocuğum normal olsaydı tereddüt etmezdim. Ama şimdi o anları yaşamak bilemiyorum. Siz kararlı iseniz hayırlısı olsun demekten başka bir şey diyemeyiz tabiki. Deneyin insallah her şey istediğiniz gibi olur. 🙏
Prens3456 AgentMom eğitim aldığınız için soruyorum zorunlu sezeryan oldum erken doğum oldu. Aslında vajinal açıklığım iyiydi yarım saat beklesek doğuracaktım. Bebek küçük diye doktor riske atmadı . Eğitimler de böyle bir şey duydunuz mu ?? Yaptıran oluyor mu
Elifyor Prens3456 kesinlikle bunu sezaryen sebebi olarak görmüyorlar canım. Çok küçük ikiz bebekler doğurttuklarını anlatıyor ebeler. Her gebenin bu eğitimlere gitmesi şart bence çünkü neyin ne olacağını biliyor ona göre ilerliyorsun doktorun her dediğini kabul etmiyorsun çünkü doğrusunu biliyorsun. Her şey iyiyken sırf bebek küçük diye sezaryen gerçekten üzücü olmuş kısmet artık seni de üzmek istemem hayırlısı böyleymiş demek lazım
AgentMom Prens3456 arkadaş açıklamış. Ebelere göre küçük doğumlar daha kolay kesisiz oluyor. Bende aldığım eğitimde perine masajını uygulamaya başladım benimde 3,5 kilo doğan oğlumda kesisiz doğum yaptım. Gebelik eğitimi aslında herkesin alması gerekiyor. Hem nefes açısından hem doğumun gidişatı için
Elifyor biroglanannesii1 çok teşekkür ederim inşallah her şey güzel bir şekilde ilerler ne olursa olsun pişman olmam inşallah bakalım artık kısmet nasılsa 🥰
Kereminannesiii Elifyor tabiki şansınız varsa mutlaka denemelisiniz. İçiniz rahat eder ben denedim nasip böyleymiş dersiniz
birkizannesi_01 Elifyor ssvd bence rengin.hanimla.daha uygun diğerine göre bende ssvd istiyorum ama şuan daha dusunmuyorum
Prens3456 Elifyor öyle maaalsef 31 hafta olmuştu doğum doğum kilomuz da çok düşüktü . Ama hala normal olabilirdi tabi ki
1234hevlin Elifyor siz katılıyorum. Ben normal dogum yaptım. Hep o duyguyu hissetmek acıyı da bilmek istiyordum. Ama ondan ziyade bebek ıcın en ıyı yontem o yani eger bir sıkıntı yoksa. Ben sizin yerinizde olsam 45 bın verir denerdım
Elifyor 1234hevlin aynen bebek için de çok iyi bir şey sonuçta her şey normal doğal olacak kendi doktorumdan vazgeçmem gerekiyor artık olmazsa yapacak bir şey yok maalesef
Minmini Elifyor ilk sezaryen nedeninize göre değişir bence mesela kafa çapı sebepli ise şimdiki bebişin kafa çapı daha küçükse ssvs denenebilir demek istediğim
Elifyor Minmini ilk sezaryen sebebim bebeğin kalp atışları bozulmuştu o yüzden acil sezaryene alındım 38 haftada hiç açılmam falan da yoktu
Elifyor minikmucizemaak işin ehline denk gelmek çok önemli böyle durumlarda ve bir de kesinlikle eğitim alınmalı. Çok teşekkür ederim 🥰
Elifyor Prens3456 bazı sezaryen sebepleri var o durumlarda zorunlu sezaryen oluyor ama senin bu söylediklerin sebep olarak sayılmıyor. İşte her gebe kesinlikle eğitim almalı çok faydası var ben ilk hamileliğimde de eğitim aldım ama benim durumum zorunlu sezaryene giriyordu öyle olunca yapacak bir şey yoktu ama bunda bari her şey normalse denemek istiyorum