GiybetReis Aslında bakıcıyı tanımıyorum ama sözüne güvendiğim bir tanıdığımın bebeğine bakmış ve çok memnun kaldığını söylediği için kendisiyle görüştüm. Ya ben bakıcıya bile verirken babaannesi yanında olacak şartı koştum. Bilmiyorum belki de abartıyorumdur ama henüz kendini ifade edebilecek bir yaşta olmayan bebeği 5 saat de olsa yabancı biriyle yalnız bırakamam diye düşünüyorum. Neler görüyoruz, duyuyoruz. O yüzden kreş de hiç düşünmedim.