Merhabalar. Çalışan bir anneyim ve şu an bir bakıcı arayışı içerisindeyim. Bir tanıdığımın önerisi üzerine(onun çocuğuna bakmış) bir ablayla konuştum. 12.00-17.00 saatleri arasında sadece çocukla ilgilenecek. Babaannesi de evde olacak. Bebeğimin yemeklerine kadar ben yapacağım. Kendisinden de ev ile alâkalı hiçbir talebim olmayacak. Süt izinlerim olduğundan birkaç saat geç gidiyorum işe. Oğlumun kahvaltısını yaptırıp ilk uykusuna yatırıp babaannesine bırakıp çıkacağım. Sonra da abla gelecek. Hafta sonları ve resmi tatillerde yani ben evde olduğum günlerde gelmeyecek. Kendisi şu an memleketinde olduğu için sadece telefonda yüzeysel konuşabildik yarım gün için asgari ücret dedi.Açıkçası bakıcı ücretleri ne durumda hiçbir fikrim yok ve bu ücret beni epey bir zorlayacak. Acaba ederi bu kadar mı yoksa fazla bir ücret mi ? Bana ablayı öneren tanıdık fazla olduğunu; kendisine haftada üç gün 9.00-15.00 saatleri arası geldiğini çocuk bakımı yemek ve temizlik dahil her şeyi yaptığını ve 10.000 TL ödediğini söyledi.Karşı tarafın da(bakıcının) hakkına girmek istemiyorum. Bakıcısı olan anneler yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.