Benim kız da hiç emmedi 8. Ayında fark etti yeni gittiğimiz doktor dilbağı var dedi emmesine engel olacak kadar değil dese de ben kahroldum tabi aylarca çünkü emsin diye çok uğraştım. şuan ameliyat edemiyoruz ben de ileride konuşmasına bakarız “r” harfini filan çıkarmada Bi sıkıntı yoksa ameliyat etmeyiz eğer zorlanırsa ettiririz diye düşünüyorum