inciarikan Arkadaşlar merhaba, oğlum 19 aylık dil bağı olduğundan şüpheleniyorum ama tecrübe edinen varsa yada bilgi sahibi olan varsa yardımcı olabilir mi? Bunu için iyi bir doktora götürmek istiyorum. -Konya
bayanukuslu inciarikan canım benim kızımda vardı. Ama 40 içinde kestirdik. Doktorunuz fark etti. Dilini dışarıya çıkardığımda dilinde çatallaşma okuyodu doktorumuz gösterdi. Daha sonra kesilmesi gerekli emmesi sıkıntı olur dedi. Huzursuzluj yapar dedi diye kestirmiştik. Saniyelik bi işlemdi
annesininkurabiyesi inciarikan benim 22 aylık yeni farkedildi ama emmesinde falan hiç sorun yaşamadım kestircez
maygirl inciarikan 15 aylik kizim dudak bai war bi sorun yasamadk beslenme konusma ve emzirmede bi skntı olmadi.cocuk doktoruna sorduk bunlar sorun deilse aciliyeti yok ama kbb ye goturun keslio kesilmicene karar verirler.yada dis doktru dişleri açısindan ne derse die..
Huma_kus34 inciarikan 40 cıkmadan fark etmiştik dilini cıkartamıyodu doktora gıttık bı 15 gun bekleyelıö bagzı cocuklarda duzelme oluyo dedı neyse bkeldık olmadı istersenız keserız dil bagını dedı doktor bizim istegımız üzerine kesti acı hiissetmıyolar dedıler ama aglado emerken falan acıyo bı 10 gun zordu benım ıcın
inciarikan bayanukuslu bizim bebeklik dönemimizde hiç kimse böyle birşey söylemedi 😔 açıkcası şuan net birşey dd yok ama ben şüpheleniyorum. Mesela tüm renkleri biliyor tüm eşyaları biliyor söylenilen herşeyi yapıyor getiriyor vs ama anne baba mama dede mom hiç birisini söylemiyor normal mi bunu da bilmiyorum 🤦🏻♀️
selinada01 Benim kızımda da vardı 15 günlüktü çocuk cerrahisine gidip kestirdik ileride konusma da ve emme de sorun yaşayabilir dedi doktorumuz. İşlem 5 dk bile sürmedi acı sızı olmadı.
inciarikan selinada01 evet herkes böyle söylüyo aslında bebeklikte direkt belli olurmuş bu aslında ama çevremden çok fazla acaba böyle mi acaba şöyle mi tepkileri beni de tedirgin etti açıkcası 😔
bayanukuslu inciarikan şuan kızım 22 aylık kuzu benim kızımda aynı canı isterse herşeyi söylüyor canı istemezse söylemiyor. Herşeyi biliyor herşeyi anlıyor. Galiba biz çocuklarımızın dilinden anladığımız için konuşmak istemiyorlar ben onu fark ettim
inciarikan annesininkurabiyesi tam olaral öylee bende hiç sorun yaşamadım emerken de mama içerken dee 🤦🏻♀️
inciarikan bayanukuslu ay tam olarak son birkaç gündür bende aynı şeyleri düşünüyorum ya acaba bizden kaynaklı mıdır ki… çünkü zaten e diyo hemen tamam annecim al a diyo tamam annem hadi gel vs vs bunlar da etkendir mutlaka 🥹
masall1 bayanukuslu merhaba kaç kelimesi var benim kızımda 22 aylık tam da dediğiniz gibi her şeyi anlar yapar 50 civarı kelimesi var hayvan sesleri dahil ama aktif olarak konuşmaz ikili cümlesi yok canı isterse söyler mesela bazen aç der bazen de işaret eder ıhh ıhh diye aç anlamında
inciarikan annesininkurabiyesi arada çok canı isterse ağzında geveliyor birşeyler ama genelde hep bağırarak bişeyleri istiyo 🤦🏻♀️😅
inciarikan Huma_kus34 İnşallah gerçekten hissetmiyorlardır çünkü biz 10 aylıkken küçük bir operasyon geçirdik o günden beri doktorlar korkulu rüyamız. Eğer o gün de böyle canını acıtacak bir durumla karşılaşırsa hiçbir şekilde oğlumu durduramam orada 😔
Poly-ana inciarikan Benim oğlumunda vardı ama doktorumuz 4. Aya kadar bekleyelim kendiliğinden açılabiliyor dedi bekledik açılmadı 4. Ayda kesildi. Eğer olsaydı bu zamana kadar farkederdi doktorlar diye düşünüyorum düzenli kontrollere götürmediniz mi her ay
inciarikan Poly-ana Götürdüm 12. Ayına kadar her ay düzenli götürdüm ama hiç aklıma dil bağı muhabbeti gelmemişti açıkçası ve götürdüğüm doktor da hiçbir şekilde bu konuda muayene etmedi🤦🏻♀️🤦🏻♀️
annesininkurabiyesi inciarikan yalnız bizim doktorumuz dil bağı konuşmaya engel değil dedi konuşur ama harfleri tam çıkarmayabilir dedi ondan konuşmuyor olamaz dedi
bayanukuslu inciarikan mutlaka kuzu anlıyoruz çünkü ne istediklerini. Bizimki bu ara 2 yaş sendromundan ötürü ne istediğini bilmiyo kararsız istediğini anlıyom tamam diyom çıldırıyo sonra yapmadım tamam diyom gene çıldırıyo
inciarikan annesininkurabiyesi işte herkes o kadar farklı şeyler söylüyor ki ben kime inanacağımı bilemiyorum 😔
bayanukuslu masall1 kelimelerini saymadım kuzu hiç kuzu. Bizde de cümle yok daha. Canı isterse çok nadir miyav geldi. Mama getir o kadar ama çok nadir der