duruaksoy sma hiç iyi kilo aldırmıyor, kardeşim kullandı, kakası hep sulu gibi ve koyu yeşil oldu. tabii denemeden bilinmez
Prenses1 Sma kullanıyordum kızım 5 aylık olmak üzere dışkısı yeşil oluyordu Dr bebelac gold almamı söyledi şimdi gayet normal dışkısı 1 haftadır bebelac kullanıyorum
Pelin87 Sec61 bebek sindirmeden emdiği sütü dışkı olarak çıkarttığında yeşil oluyormuş. Önemli bir şey değil yani ama sürekliyse bir doktora sor kuşum yine de
Pelin87 Sec61 400 gr 54 tl, bebeğiniz sizi emiyorsa 400gr şık alın çünkü 3 hafta içinde tüketmek gerekiyor