Sec61 Merhaba benim bebeğim 3. Ayını bitirdi. Sma ya geçmeyş düşünüyorum kullanan var mı? Kabızlık ve ya gaz yaptı mı? Bir de ne kadarsa alıyorsunuz
Hafizenr Sec61 biz 5 aylığız şu an sma kullanıyoruz çok memnunuz. Şükürler olsun hiç kabızlık gaz filan sorunu yaşamadık tavsiye ederim. Biz e bebekten alıyoruz canım en Uygun fiyat orada.
nuray_aktunc Sec61 kızım 4 aylık doğduğundan beri sma kullanıyoruz arada aptamil bebelac denedik ama memnun kalmadık geri sma ya döndük çok memnunuz. 90 liraya alıyoruz 800.gr
[silindi] Sec61 fiyatını soruyorsunuz sanırım güncel ne kadar bilmiyorum ama biz alırken 80-90 arasıydı. 800gr ı.
Saliha_furkan Sec61 900 gr 98 tl bende sma optipro 1 kullanıyorum bebeğimin kabızlık sorunu vardı düzeldi tabi su icirmeninde çok faydası oldu
Sec61 Çok teşekkür ederim. Bizim şimdiki mamalarımız çok pahalı. Evolvia AC 400 gramı 95 lira. Birde golden goat karıştırıyoruz içine. Onda 400 gram 80 lira. 5 gün gitmiyor. Ama hiç gaz be kabızlık yaşamadım bu karışımla
Mervehicip @Sec61 ben kullanıyorum 3 aydan beri gayet iyi geldi bize gazı ve kabızlık sorunu vardı hipp kullanırken sma optipro kullanmaya başlayınca bitti çok şükür kakası bile düzene girdi
Ayslbz33 Sec61 ben kullanıyorum canım ilk zamandan beri gaz kabızlık falan yapmadı olduğum ilçede (Mersin’in Anamur ilçesi)70e alıyordum 400 gramını geçen Adana’ya gittim ordan gelirken e bebekten 800gramını 90 liraya aldım
salihayilmaz deneyin bakalım siz memnun kalacakmısınız, benim bebeğimin kakasını yemyeşil yapmıştı, ben endişe edip değiştirmiştim
Gymy Sec61 ben kullandım çok memnundum Sma geçtim gazı azaldı kakasını düzenli yaptı besleyicide kilo alımı düzenli şükür biz bi sıkıntı yaşamadık ama her bebek aynı Değil
ceylinnn Yeğenime hiç yaramadı sma, yeşil kaka ve kabızlık yaptı. Doktoru sma yı değiştirin prebiyotik lifler yok dedi. Bağışıklığa da iyi gelmez. Bebelac golda geçtik.