annevebebegiii__ zaten kucağımızda da yatak emiyor bebek he dümdüz yatırmaktanca çok çok ince bir yastıkla eğim verirseniz kulak iltihabı olmaz ben ilk oğlumuda öyle emzirdim hep şimdikinide öyle emziriyorum gece hem uyuyorum da iyi oluyor öteki türlü insan uyuyamıyor ki al koy al koy 😩