Mamaqueen evet yatiriyorum zaten sag sol çevirerek kusar bisey olur diye veya kafasi duzlezmesin diye. Bide yanimda zarar verebilirim belki uyku halinde ne olur ne olmaz. Bazen yatagimda emziriyorum onda da kesinlikle uyumuyorum bazen cok huzursuzlandigi icin sakinlessin diye oyle emziriyorum.