Mamaqueen uyutmadan önce iyice emziriyorum. Uyuduktan sonra yaklaşık 1 saate uyanıyor benimki o zamana kadar başında bekliyorum. Uyanmaya yeltenince hemen alıp emziriyorum iyice dalıyor ve karnı iyice doymuş oluyor. Böylece en uzun uykusunu uyuyor. Sonrasında daha kısa aralıklarla kalkıyor 2, 3 saat gibi. Hiç yanımda yatırmadım alıştırmak istemediğim için vazgeçmesi zor bir durum çünkü. En fazla 6 kez kalkmışlığı var oğlumun ama her seferinde emzirmiyorum çok kalktığında. Omzuma alıp pışpışlıyorum geri dalınca hop beşiğe. Çünkü acıkmış olamaz o kadar sık 🙏🏻 Biz oğlumla böyle bi düzen kurduk