Evini, manzarasını zırtını pırtını postları. Acaba aldatılıyor muyum? Ondan sonra post değilde kişiler olarak ise, yalaka olandan mı daha nefret ediyorum yoksa gösteriş yapandan mı? yoksa çocuğu dünya harikası olandan mı? yoksa kocası mükemmel olandan mı bilemedim…