someone123 Ben doktora sordum son kullanma tarihine kadar kullanabilirsin dedi ve ateşi olduğunda kullanıyorum gayet de etki ediyor
acaae ozlemozkan merhaba malesef ki bu tip şuruplar 20 günden sonra ağrı kesici ve ateş dürücü özlelliğibi kaybetmeye başlıyor
bisenakillisinzaten ozlemozkan sen en iyisi 3 ay kullan. Dr lar bazı firmalarla anlaşmalı olduğu için ne kadar Recete yazarsa onlar için kâr
ozlemozkan bisenakillisinzaten valla 3 ayı geçti bizim bunu atayım bari diğer yeni aldığımı 3 ay tutarım olmadı
semosderler ozlemozkan ama çevremde yeni doğum yapmış çok fazla kişi var hepimiz de aynı şekilde kullanıyoruz
ozlemozkan semosderler valla ben hiç böyle birşey olduğunu bilmiyordum burda duydum 1 ay diye doktoruma sordum o da 1.5 ay dedi kimisi de 3 ay diyormuş
asennaa Ben o yüzden ağrı kesici-ateş düşürücü fitil kullanıyorum, bana da şurup değil de fitil kullanmam önerildi doktorum tarafından, kullan at problemi de yok ve ateş düşürmede daha etkili olduğunu farkettim.
aybarsbebekk asennaa hangisini kullanıyorsunuz bize sünnetten sonra paranox vermişti doktor. O duruyor grip olduda baya huysuz ağrısı var gibi o fitili versem sıkıntı olur mu acaba
ozlemozkan asennaa ya bu zamana kdar öyle yüksek ateşi olmadı çok şükür ama diş dönemine girmeye başladık sanırım bu ara çok dişleri kaşınıyor yükselirse birde memlekete gidicez diye telaşlandım
Mervearslan46 ozlemozkan şişeler zaten ısı ve ışıktan en az etkilenecek şekilde yapılıyor demişti doktorumuz. 3 ay kullanabilirmişiz😇