Sevgili anneler hepiniz duymuşsunuzdur calpol açıldıktan 1 ay sonra etkisini yitiriyor diye bugün bunu doktoruma sordum ve onayladı, açıldıktan 1.5 ay sonra çöp oluyor dedi ama kızım daha 5 aylık ve sadece iki kere aşılarda kullandım o da yarım çay kaşığı falan hani şişe nerdeyse olduğu gibi duruyor atmaya kıyamıyorum parasında değilim ama şişe hiç kullanılmamış gibi duruyor. Siz naptınız nasıl kullanıyorsunuz merak ettim