Oguzunannes
livanurvealpinannesi61
Aslında şöyle evet persentile göre neticede en alt sınırda da olsa normal. Doktor da öyle dedi zaten. Ama uzama hızı yavaşlarsa persentilde de geriler dedi. Zaten biraz gerilemişti bizimki. 25 persentil’den 18’e. O yüzden takip. Şimdilik yapmamız gereken bir şey söylemedi.