Hanımlar oğlum 1 yaşında. Doktor kilosu boyu geride dedi. Memeye düşkün olduğu içinmiş. Benim memeyi azaltıp ekgıdayı arttırmam gerekiyor ama ek gıda yemek istemiyor çok zorluyor nasıl artırabilirim yemesini. Neler kilo aldırır. Birde gece beslenmesini kesmemi söyledi nasıl bıraktırabilirim. Moralim çok bozuldu kızlar desteklerinizi bekliyorum