Hilal096 hangi salçayı kullanıyorsunuz? Salçayı değiştirin bence . Birde suyunu çok koymayın fasülyeden 1 1 buçuk parmak fazla olsun . Kocamın yediği 5 yemekten birisi olduğu için artık prof oldum bu konuda 😂😂😂😅
Birde sulu yemeklerde salçayı kavurduktan sonra yemeğe su ekliyoruz ya o aşamada tencereye 2 parmak su kadar su koyup kaynatın sonra salçanın rengine göre yeteri kadar su ilave edin bu işlem sayesinde suyu az oldu çok oldu derdi olmuyor birde salça yemekle özleşiyor .