Kuzey_Melis_Momm semosderler Dünden kalan biraz biber dolmam var yanına ne yapacağım hiç bilmiyorum 🤷🏻♀️
haydii semosderler tazefasulye Cacık yaparım oğluma öğlen yemeği de var şükür Oğlum karnı doysun gerisi vız
aslananne27 semosderler bezelye yemeği Pilav salata Karpuz Tatlı yok 😅yeter bu kadar bu sıcaklarda yemek yapilmiyor 😅
semosderler Hilal096 valla ben Karadeniz usulü yapıyoruz , soğan salça fasülye et ve az su ile yapıyorum o şekilde oluyor 😅
semosderler benvebebegim06 valla ben yanına ne olur diye hiç düşünmüyorum , misal dolma yanına pilav olmaz ama benim için sorun yok ben yaparım da yerimde 😂😂
benvebebegim06 semosderler ne güzel Bn de aynı şekilde ama işte eşim illa ana yemek de çorba da olacak o konularda huysuz o yüzden düşünmekten demiyorum