Biz prezervatif+ gericekilmeyle korunuyoduk Mayıs ayinda 10 gün geciktim sonra olunca hap + prezervatif + gericekilme yapmaya başladık hapa baslayinca da 10 gün erken oldum 10 gün sürdü. Sonra bidaha olmadım. 50 gündür frlan da olmuyorum. Her ay duzenli test yapıyorum negatif çıkıyor. En son ayin 22 sinde yapmıştım. Ama 1 aydır böyle sabah bulantısı gibi kahvaltıyı geç yapınca aşırı acikiyorum Felan. Bebiş 10 aylık ama sabaha karşı çok emiyor akşamları yemeği erken yiyoruz emzirmekten mi böyle oluyorum çözemedim. Hiç kan da vermedim. Dr a gidecem ama bı baktirayim.