hksar başıma şöyle birşey geldi benim doktora göğüs ağrısı ile gittim anneannem meme kanserinden vefat etti korktum. Neyse sağlık ocağı doktoruna gebe kalmak istediğimi söyledim Allah ne verdiyse bir sürü test yapmış. Adetime 15 gün vardı beta 1.20 çıktı yani yoktu. Neyse ben adetime 5 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı adetimden 1 gün geçti normal test yaptım pozitif çıktı 😂 şuan 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim