Ftet öncesinde hazırladım bebeğimi. Yakın zamanda artık memelerde bizimle uyuyacak. Hani akşam olunca sen ben baban ay dede köpeğimiz de uyuyor ya işte artık memeler de uyuyacak dinlenecekler falan diye anlattım hir hafta falan. Sonra akşam uykusunda biraz emzirdim yanımda yatıyordu bu arada uzanır pozisyonda iken biraz emdikten sonra kızım hadi memelere iyi geceler diyelim dedim. Önce bir bye bye yaptı ala sonra tabi ki istedi ama hep anlattım onların da artık uyuması lazım. Sen büyüdüğün için artık çok süt yok sabaha kadar süt olsun sabah günaydın deyince yine emeceksin falan dedim. Arada ağladı arada mızmızlandı ama çok da kendini parçalamadı. O gece dört beş kez uyandı ve meme istedi ama kucağıma alıp pışpışlayıp uyuttum. Arada baya ağladı ama seni seviyorum hep senin yanındayım falan diye onu sakinleştirdim. İlk bir hafta gözünüz korkar ama inanın düzene giriyor. Öğlen de aynı şekilde devam edin. 4. Günü bizim en zor günümüzdü ama şunu biliyordum bu kadar ağlıyorsa çok kısa zamanda bu davranışı sönecek demektir deyip vazgeçmedim. Keza öyle de oldu ertesi gün çok çok daha sakindi. Sonrasında da gece on kez uyanman bebeğim bir max iki kez uyanıyor us hemen beni görüp uyuyor ya su istiyor içip uyıyur.