Northstar28 2 tane cocuğum var. 2 sinide ayakta sallanmayı kendim bıraktırdım. Izmirli anne var onun sayfasinı takip ederek birde e kitabı vardı uyku egitimi icin onu aldım. Sorduğum her soruyada cewap verip yönlendirdi sağolsun. Uyku araliklarına ayına göre uyku saatlerine dikkat edince alışıyor bebişler. Ilk cocuğuma 1 yasnda basladim. Gece yarm satte bir neredeyse uyanıyordu hep sallansın istiyordu. Sabahlara kadar ayaklarmda salladigimi bilirim. 2. Cocukta da 4. Ayda başladım. Erken aylarda baslayınca daha rahat alısıyorlarmis. Ilk cocukta eziyet etmişim kendime ayaklarıma 😁