sonsuzmavi catalbasoglu bence en güzel ve en etkilisi su içmek bol bol. Aynı zamanda sık sık emzirmek..
bebisela melisstasann her yolu denedim olmuyo sütüm hic artmadı gunluk 40 cc anca cikiyo kendimi çok kötü hissediyorum . Teşekkür ederim bilgileriniz için
AnVN catalbasoglu sütüm çok diye üst üste mastit geçirmiş biri olarak sonra o göğsümden 20 ml süt için savaş vermiş biri olarak ki bunu defalarca yaşadım su ve düzenli sağım yapmak diyorum 3 saatte bir 30 dakika sağım yapardım
Ftet ysmnabd ben direk ağzıma damlattım daha çok faydasını gördüm gerçekten sütüm azaldı dediğim an damla damla içtim ve sütümğ arttırdı birazda psikolojik olabilir
tazecikanne45 Aydakisiyahedicikk mesajınızda kendimi buldum.. Herşeyi deniyorum her şeyi… En sonunda bende öyle yapıcam
hazale966 catalbasoglu bulgur pilavı, yulaf lapası, tahin pekmez. Bestlak damla su, uyku😌 düzenli sağımıda deneyebilirsiniz🌸
elanurylmz catalbasoglu benim ilk 5 gün hiç sütüm gelmedi bestlak diye süt artırıcı damla var onu aldım kullandım üstüne sütüm geldi ve sürekli su ve tatlı yedim bide hoşaf o damlayı yine kullanıyorum ben bebeğim 15 günlük yok gibi hissedince içiyorum
ceysah catalbasoglu sağım yap canım emzirdikten sonra 5 10 dk sağım yap süt gelmese bile devam et günde 2 3 kere sağım yap sonra da takviyeleri al ve uykunu düzene sok gör bak artacak 3 günde artar
tulititultitay Yapılacak herşeyi ama herşeyi yaptım Bestlak solgar b12..rezene sağım su tut incir kurusu..daha aklıma gelmeyen birçok şey..sadece stres..moraliniz iyi olunca ve uyku bunun dışında bende hiç bsey fayda etmedi..ne zaman ki stresi birakıp sütüm var dedim moralimi düzelttim sütüm geldi..
mimiki Kimse yazmış mı diye bütün hepsini okudum ama pek bilen yok sanırım. Mehmet fatih Karslı diye bir doktor var onun bi hastası kendi ürettiği takviyeyi kullanıyordu. İçerisinde bulunun GALEGA OFFİCİNALİS (KEÇİ SEDEF OTU) süt arttırıcı etkisi bulunuyor diye paylaşmış. Daha önce de hiçbir doktordan sütü şu arttırır gibi bir şey duymadığım için dikkatimi çekti. Bütün aktarları gezdim bulamadım trendyolda buldum eğer alırsan 1 tatlı kaşığı keçi sedef otunu bir bardak su ile demleyip içiyorsun gayet güzel etkisi oluyor süt için. Fazlası zararlı diyorlar yalnız sabah ve akşam tüketmek yeterli.
haticerva06 catalbasoglu öğlen ya da kahvaltıda bu tarifi yiyorum yarım saate şişiyor göğüslerm; Yoğurt ya da sütle yulafı karıştırıyorum Muz koyuyorum Badem,kuru incir,kuru dut , ceviz Tahin ve pekmez hepsini karıştırıp yiyorum Ta
Kucukkiz catalbasoglu yeme icme fos arkadasim. Kafani rahat tut, suyunu ic, uyu, oldu bitti bu iş. Haa bir de emzirirken komik seyler izle, seni guldursun bol bol. Oksitosin hormonu bu isin en onemlisi. Kolayliklar dilerim.