aaslanbeyy dikişinizin açıldığından eminseniz tekrar muayene olun lütfen. Benim iki hafta annem yanımda kalmıştı. Sadece bebek emzirdim hiçbir işe elimi sürdürmedi ona rağmen çok zorlu geçmişti. Dikişler düzelirken yanma değil de kaşıntı oluyor. Maksimum bir ayda acı, şişlik, ödem, gerilme azalıyor. Ben annem gidince 3. Haftada oğlumu okula götürdüm yavaş yavaş yürüdüm. Düzelmişti. Benim yırtık çok fazla ve düzensizdi ne sağıma oturtabiliyordum ne soluma. Her lavaboya gidişimde o lanet ebeye etmediğim beddua kalmadı. Uyuşmasını beklemeden canlı canlı dikiş attı