oglumubeklerken ebraz ay bende şimdi uygulamayı indirip deniycem. Benim de diyetisyen sürecim bitti kendi kendime devam ediyorum daha fazla vermek için değil ama en azından korumak için. Bazen öyle bir açılıyor ki iştahım durduramıyorum kendimi bazen.
buketadenatalay ebraz ilk hafta -3 ikinci hafta -1 ama bu hafta çok kaçırdım offf bide tiroitlerimde yükselme olduğunu öğrendim umarım kilo vermemi etkilemez