sevilayallp difenbahyaya yuzunden hemen gecmiyordur 😔doktorunuz demedi mi şu kadar kullanın diye.daha agir olgularda daha guclu antihistaminikler kullaniliyor.zaditen belki hafif geliyor olabilir.suan nasil eli ,ilk gune gore.. hic mi hafiflemedi 😔oluyor malesef boyle seyler.üzülmeyin ❤️benim ilk kizimda 1.5 yasindayken dedesinin bahcesinden aci biberleri koparip ellerini gozune surmustu.hic acamamisti gozunu.alerji gibi birsey olmustu.