sevilayallp simdi gordum yorumunuzu.yok birakmayin kremi.ovadril kasintiyi hizla iyilestiren bir krem.zaditen de alerji surubu zaten.ikisi de iyi gelir.kremi surdukten sonra güzelce yedirin.surdukten sonra biraz yakip kasindirabilir.bizde cok çektik o kasintilardan 😔insallah hemen iyi gelir ya.dun aksam aklimdaydiniz ama etiketsiz yorum oldugu icin bana bildirim gelmedi.surupta uyku yapar baslarda.ben bebegime ilk verdigimde 7 saat araliksiz uyumustu cok korkmustum.doktrumuza yazmistim.merak etme uyku hali yapabilir uykuda emzir demisti.uyanir demisti.ara ara zaditen kullandik.bir keresinde bir hafta mesela,bir keresinde 15 gun..simdi 8 aylik bebegim yine basladik malesef.verdigimde uyku yapmadi hic.sadece ara verilmeden uzun sure kullanimi bagimlilik yapabiliyor.15 gun veya 1 ay zorlu alerjilerde kullanilabilir.doktorumuz boyle demisti bize.