cansumert Zmh0311 Semt olarak bile bilmiyorum neresi olduğunu yabancıyım burada ama eşime sorcam sadece talası biliyorum 3 sene orda yaşadık
neva9324 Merkezde Eylül Coşkun kuaför var. Saç kesimi ve kaş alımında çok başarılı özellikle kısa saç kesimlerinde efsane. Kayseri Lisesinin karşısındaki caddeye geçince hasbahçeci işhanında. 7-8 senedir hep kendisine giderim.
1anne1mirac Elif063638 herkesin saç yapısı bir değil. Bazıları kuaförün bu saç açılmaz dediği halde açtırdıklarını boyattıklrını biliyorum noldu saçım yandııı. Ben çok sene gittim çokda memnun kaldım
Elif063638 1anne1mirac öyle bir bilgilendirme yapılsaydı kardeşim gayet anlardı ve yaptırmadı zaten neyse artık ben fikrimi söyledim zaten isteyen istediği yere gitsin