aysenut_11 iremaydmr Şimdi aklıma geldi mamayı kaşıkla dene az az ver her verişte gazını çıkar bide öyle dene güzelim sma comfort var çünkü benim kızımda kusma vardı ben az az kaşıkla verdim ay ilerdikce biberona geçtim
melisinannesiii atlas1655 bakın bebeğim yediği şeyi midesine gönderebilmesi için omurgasının düz olmadı ve desteksiz oturuyo olması gerekir. 4-5 ay arası hafif destekle kısa kısa oturtulup güçlenmesi sağlanır. 6. Ay itibariyle de desteksiz bi şekilde kısa bi süre oturmaya başlaması gerekir. Dik oturmayan bebek ek gıda almamalı bebeğinizin sağlığı için. İnternetten araştırıp lütfen bikaç doktorla daha görüşün
atlas1655 melisinannesiii benım bebegım 5. Ayına girecek bizde az az destekli oturmaya başladık da bu ay doktor tadımlara başlatıcam dedi siz yazmışsınız ya ek gıda ıcın desteksız oturması lazım diye bazı bebekler özellikle benim bebegım premature olduğu ıcın 6. Ayda degılde atıyorum 7-8 de oturursa o aylarda mı tam ek gıda başlanmalı yani onu sormak ıstedım size 🥰
melisinannesiii atlas1655 tadım için bişey diyemem ama dik oturabiliyo olması lazım. 5. Ay yine kabul edilebilir bişey. Ama 3 ay çok erken
evanur22 iremaydmr Başka doktorlara gitmenizi öneririm 3 aylık bebek ek gıdaya hazır değil.Benim kızım 6.5 aylık hâlâ günde bir sefer meyve bir seferde muhallebi veya çorba tarzı şeyler veriyorum.Diğer öğünler tamamen devam sütü içiyor.
burcu_ay Benim bebeğim de tam üç aylık, ilaç kullandığım için hiç emziremedim 7 tane mama değiştirdim hepsi kusturdu asla doymadı bende bugün kendim meyve püresi ne başladım biraz zeytin yağı, koy hiçbirşey olmaz allahın izniyle canım
barlassko iremaydmr kaşık biberon denediniz mi ? Benim bebeğimde mamayı red etti ama ben süt artırmaya yöneldim
Deletedmom_182 iremaydmr doktorumuz bizi de 4.ayda başlatmıştı önce yavaş yavaş tadımlarla başladık hemen kaşık kaşık yiyemez zaten birde evde kendiniz meyve püreleri hazırlayın markettekilerin hazırlanışı çok kötü maalesef.Doktorumuz önce günde 1 ver yemesine göre 2-3 arttırabilirsin demişti.Ben 4.ayda ilk yoğurtla sonra kabak havuç patates haşlayarak başladım en son meyvelere geçtim 1 aydır da bebek irmiği bebe bisküvisi kullanarak karışımlar yapıp onları yediriyorum çok yemiyor zaten ama biraz biraz veriyorum.Tarhana çorbasını çok seviyor salçasız yapıyorum günde bir kez mutlaka içiriyorum.
Deletedmom_182 iremaydmr yok hayır bırakmadık zaten doyacak kadar yemiyor normalde 3 saate 150 içiyor ek gıda yedikten sonra 90-120 arası içiyor
milamihra iremaydmr merhaba verdiniz mi bebeginize bir sıkıntı oldu mu acaba benimki de 10 gün sonra üç aylık olacak sürekli beslenme reddi yaşıyoruz