iremaydmr oy kıyamam ya benim bebegım premature doğdu o da çok kusuyordu reflü dedi doktor bizde ilaç kullandık sonra comfort iyi geldi ama kullanmışsın bir sürü mama ah ah stresten sütler de gidiyo benımde öyle oldu ben gittiğin doktoru bilemem ama acaba daha bilindik bi doktora daha mı gitsen o da başla derse istersen öyle başla çok zor tahmın edıyorum benim bebegım de mamayı içirirken neler yapıyorum Allah yardımcımız olsun