Annekeki Shrkerem ya bizde sadece mukuslu kaka var doktor ilk uc normal kan var mi kakayi takip et dedi onun disinda bir belirti goremedim insallah degildir ya🥺
Shrkerem Annekeki inş canım bizim de sadece mukuslu kaka vardı kan yoktu o kadar yaygınlaştı ki artık ben hemşire olmama rağmen aklıma bile gelmezdi