Annekeki benim zaten en baştan gözle görülür fark vardı. Şimdi uçurum var. İkiz bebekleri nasıl iki göğüsten besleniyorsa bence tek bebek tek göğüs yeter diye düşünüyorum. Kilo alımı şuanda iyi gidiyor bizim. Tek sıkıntı sürekli memedeyiz. Çok gelse bir çekişte bitirecek ben de rahat edeceğim. Bir de benim bebeğim zayıf doğdu, anne karnında gelişim geriliği vardı bu yüzden de çekemiyor.