zeytininanasi Babybloom askim ben güzel muhittin seçerim cocugumun buyuyeceg mahalle önemli içini az az zamanla yaptirirsinn
Ogulluana Babybloom bence 1. Borca girmek istemem bu devirde. Zamanla içini yaptırırım evi zevkime göre kenarda birikmişsiniz varsa eve girmeden de tadilat yaptırabilirsiniz bence
Sevvaldal Babybloom demem ben kendimize de ev bakarken önce ilçe ve mahalle filtresi koyuyorum🙈 bununla birlikte sonradan okudum karar vermiş gibisiniz zaten. Hayırlı olsun🙏🌸 bu ay benim de taşınmam gerekli🙈 kolay gelsin hepimize🙏
Babybloom isimsiz61 iş durumundan ataşehirden pek çıkamıyorum. Ankaradaki kolay hayata o kadar alışmışım ki 30dk yol gitmek zulüm geliyor😂😂😂
Babybloom kimbumadam ya çocuklar olmasa yine olurdu. Ama işt ebu çocuklar büyüyecek yarın bir gün kendi başlarına okula gidecek filan taaam onları düşünüyorum😂😂
kimbumadam Babybloom çok haklısın. Olmadı tadilat falan yaparsınız konu m2 değilse. Kendi evin sonuçta
Babybloom haydii kirada da durulmuyor sürekli ev sahibiyle muhatap olmak yoruyor, eve hiç bir şey yaptıramamak filan. Ataşehirden alcaz bakalım
Babybloom sek_kahve elimizfen gelen tek şey sağlam raporlu bina ve sağlam zemin zaten malesef😢 hoş ölmesek bile istanbuldan çıkamayıp açlıktan sefaletten yağmadan ölürüz gibi ama bunları düşünmek bile korkunç
aslikls Babybloom ben bu durumda 1i seçerdim. 2 kafadan hayır bana göre çünkü gerçekten muhit çok önemli hele çocuklular için. Amerikan mutfak da sevmediğim için direkt 1 diyorum ama mutfağı ayırma şansın varsa ve borç da zorlamayacaksa 3 🥰