Babybloom hakkınızda hayırlısı olsun, kayalık bir bölge ise yine görece güvenilir denilebilir. Yıllardır İstanbul’da yaşayan birisi olarak evlerin tıkış tıkış olduğu bölgelerden kesinlikle uzak durmak gerektiğini düşünüyorum. Allah muhafaza deprem durumunda ulaşılabilir olması adına.