prensprenses2 mrvadnzmra Doktor bize krem yazmadı hormonluymuş cok yapısıklik yoktu kizimda orayı her bez acılımında pqmugu ıslat ve sil demişti 4 gün önce gittik doktora bir sıkıntı yok geçmis dedi
Hdemir1618 mrvadnzmra valla benimde ilk çocuğum üstüne aşırı titriyorum çocuk doktoru hemen yönlendirdi hallet bunu diye hallettikten sonra idrarı vs düzeldi suan çok şükür iyi
mrvadnzmra Hdemir1618 dil bagı vardı küçükken cerraha götürsügümde hemen neşter gibi bişeyle sanıyesınde kestı aglamamıstı bıle aman aman öyle bısey mı acaba incecik zar belli oluyo oraya mu acaba neşterle sürecekte açacak
Hdemir1618 mrvadnzmra neşterle açmıyor parmağıyla açıyor 🙈 ben şaşırmıştım nasıl yapılacak dedm açtım ben dedi ben şok😂
Hdemir1618 mrvadnzmra İnanın korkmanızı gerektirecek hiçbir şey yok korkmayın yani saniyelik bir şeydi benimki unuttu yani odadan çıkınca