mrvadnzmra Merhaba altı aylık bi kızım var vajinasında biraz yapışııklık gördü doktor başına daha önce gelen var mı ne yaptınız cerrahi işlem gerektiriyo mu her doktor farklı bırrsey diyor ama tecrübeli anneler varsa başına gelen yazarsa çok sevınırım
peruskam mrvadnzmra bü krem yazmıstı doktorum bi süre pişik kremilerinin hiçbirini kullanma her bez açtıgında 5 dk havalandır ve elinle dısa doğru masaj yap o iç kısmı açıldıgını göreceksin ben bebegimde uyguladım ve bidaha olmadı şükür
etl mrvadnzmra nasıl anlaşıldı? Dışardan fark ediliyor mu? Benimde bebeğim kız bilmediğim için soruyorum.
Zlm mrvadnzmra vardı doktor Krem verdi onu sürdüm sonra geçti sonra yine oldu sonra yine geçti krem sürünce öyle iki üç kere tekrar etti
gmz1991 mrvadnzmra kızım 4 aylıkken fark ettim çocuk doktoru cerraha yönlendirdi. Çocuk cerrahı muayene esnasında eli ile açtı yapısikligi. Ben çok kötü oldum keşke krem falan verseydiniz dedim doktora ama kremleri zararlı olduğunu söyledi. Kötü bir andı bebekler için travma olur elle açtırmayın diyo bazı doktorlar. Benim için bile travmaydı 😞
Sblslck gmz1991 açtıktan sonra o acısı için cıs yapınca yanıyor diyor yapmak istemiyor onun için bir şey kullandınız mı bir ilaç falan
mrvadnzmra Hepinize teşekkürler ılk aylarda bnde elımle açmaya çalıstım düzeldi demişti bugun tekrar var dedı bı ay boyunca deneyecegım kendim açmayı bakalım ınşallah geçerde baska bişeye gerek kalmaz kremin adı neydı acaba
Zlm mrvadnzmra estriol du sanırım ama minicik bır parça günde bir kere sur demişti bir hafta kadar sanırım. Yani doktora söylemeden kullanmayın biraz ağır bı krem sanirim
gmz1991 Sblslck yok doktor bişey vermedi sadece bikac gün ılık suya oturt dedi ama pişik kremi sürdüm ben yine de acısını alır belki diye. Benim bebeğim 4 aylıktı yaklaşık bir hafta ağladı yandı sanırım çiş yaptıkça. Bebeğiniz büyükse daha zor olur akli yettiği için😔
Hdemir1618 mrvadnzmra benim bebeğim on aylık tesadüfen doktor fark etti cerrahi işlem şöyle narkozla vs yapmıyolar yani hani uyuşturuup vs de yapmıyolar çocuk cerrahiye götürdüm o eliyle açtı bebek olduğu için de hametan verdi her bezini aldığında oraya sürersin dedi çünkü tekrar kapanma riski varmış
mrvadnzmra Hdemir1618 çok agladı mı acılı bi işlemmiydi çok tedirginim travma felan kalırsa dıye korkuyorum kımısı cerrahi işlem yaptırma vs dıyo ne yapacagımı şaşırdım
Hdemir1618 mrvadnzmra cerrahi işlem yapmıyor zaten eliyle açıyor 1 dakika ağlamadı bile sonra unuttu her bebek bir değil tabi ki. Eğer açtırmazsanız daha büyük problemler olabilir. İdrar yolu enfeksiyonu vs vs . Doktor ne diyorsa yapın. Çocuğunuzun sağlığı herşeyden önemli.
Hdemir1618 gmz1991 benimki tamamen kapanmıştı hiç ağlamadı bile her çocuk başka hepsinde aynı etki olacak diye birşey yok. Çiş vs yaparkende ağlamadı. Aksine rahatladı çocuk. İdrarı kokuyordu ve sarıydı. İşlem yapıldı akşamında düzeldi çok şükür
gmz1991 Hdemir1618 bizimkinde idrarda falan hiç sıkıntı yoktu kapalıyken. Hanım efendinin çocuğu da idrar yaparken acidigini söylemiş ona istinaden yazdım. Sizin süreç kolay geçmiş dediginiz gibi herkesin tecrübesi farklı
Hdemir1618 gmz1991 işte herkeste farklı benim kilo alımı yavaş diye götürdüm ben kızımı doktor baktı o engel oluyormuş
mrvadnzmra Hdemir1618 çok şükür kilosu fazla bile maşllah ondan yana sıkıntımız yok ama bnm farketmemle başladı bilmiyorum çok kararsızım nasıl olur ne olur bılemedım baya evhamlıyım ilk bebegim aşılarında bile kalbim duracakmış gibi oluyo böyle bişeyde aglarsa kötü olurum tek iyi olsun oda sorun degılde youtubede açtırmayın vs dıyo şaştım kaldım
Hdemir1618 mrvadnzmra valla benimde ilk çocuğum üstüne aşırı titriyorum çocuk doktoru hemen yönlendirdi hallet bunu diye hallettikten sonra idrarı vs düzeldi suan çok şükür iyi