cikolataliekmek emirtimr1 sizi çok çok iyi anlıyorum ağladıkça benim de agladigim çoktur, meme reddi yasamadim ama ben biberon 4 ay kullanmadım kaşık biberon kullandim e bebekte veya internette bulabilirsiniz
emirtimr1 cikolataliekmek peki nasıl rutinle vermeliyim mama ve memeyi mesela şuan 30 ml mama verdim bir sonraki ne zaman yada ne zaman emzirmeliyim kusura bakmayın çok sordum
cikolataliekmek emirtimr1 bir öğün mama bir öğün meme veriyordum ayrıca bebeğim emdikten sonra da mutlaka sağıyordum. Bebeğiniz eğer sadece meme verdiğiniz de doymuyosa mama ilavesi yapabilirsiniz bebeğinizi gözlemleyin ona göre bir düzen kurabilirsiniz 🙂. 2 saate bir emziriyordum ben 1 aydan sonra bebeğim ne zaman isterse o şekilde ilerledim
aloeveraaa emirtimr1 medicAllerde olur kendi şehrinizde bulamazsanız başka bi yerden kargolatabilirsiniz bize doktor vermişti bi tane , onu yıkayıp yıkayıp kullanıyoruz, doktorunuza bi sorun isterseniz
beyazkuyruklubirgeyik emirtimr1 sarılıkta ben de meme + mama ile devam etmiştik. Kaşık biberon kullandık meme reddi yaşatmadı çok şükür. Şu an 40 günlük sadece meme ile devam ediyoruz
gamze105_ Bende mama + meme gidiyorduk Bende 90 cc veriyordum ama 3 ölçek değil 2 ölçek koyuyordum kabiz olmasın diye bence öyle yap kabiz olmasın