Zehrabaysan emirtimr1 ben 90cc yapıyordum bazen 60 da bırakıyordu.3 ölçek mama 90 cc su normalde ama ben kabız olmasın diye suyu 1 tık fazla koyuyorum ve 2 3 damla zeytinyağı
emirtimr1 Zehrabaysan anladım çok teşekkür ederim dikkat edicem mamanın gelmesini bekliyorum işk defa vericem
emirtimr1 Zehrabaysan evet ondan aldım inşallah bizede iyi gelir sanırım sütüm yetmiyor ağlama krizi yaşadık çok kötü hissediyorum kendimi inşallah iyi olacak iyi gelecek
bebs Bebeğin midesine göre 60 yada 90 yapabilirsin. Suyu ölçüye göre ne az ne çok koyun. Zeytinyağı da koymayın tiksinir
emirtimr1 sezennkz ben henüz kullanmaya başlamadım yeni aldım bekliyorum gelmesini sma optipro aldım inşallah iyi gelir
aloeveraaa bebeğim için 60cc hazırlıyorum 60cc kaynamış soğumuş ılık su+2 ölçek mama (sma bize iyi geldi 016ay olanı kullanıyoruz) anne sütüne ekstra ne kadar içerse
cikolataliekmek emirtimr1 kendinizi hiç kötü hissetmeyin süt birden cogalmiyor emdikçe artacaktır mama takviyesi bende yaptım ki hala gerektiğinde yapıyorum o yüzden eğer anne sütüne ilave olarak mama verecekseniz birden fazla vermeyin önce 30 yapın sonra gerekirse yetmezse bebeğinize bı ölçek daha yaparsınız. Doktorumuz fazla fazla mama ilave edersen midesi genişler sadece emzirirken yetemezsin demişti
aloeveraaa emirtimr1 emzirme şekline geçin aspirasyon sondası 6lık olanı(bıçakçılar) bi ucunu mama içinde bırakın diğer ucunu memeyle ağzına verin beraber çeker
emirtimr1 cikolataliekmek inanın anne olmadan insan anlamazmış o kadar çok içim gidiyor ki ağladığında😔 ağlama gerekirse yarım saate bir emziririm yeterki öyle ağlamasın ama işte.. inşallah iyi gelir mama ilk baş 30 vericem ğeki meme reddi yaşadınız mı en büyğk korkum da o
cikolataliekmek emirtimr1 sizi çok çok iyi anlıyorum ağladıkça benim de agladigim çoktur, meme reddi yasamadim ama ben biberon 4 ay kullanmadım kaşık biberon kullandim e bebekte veya internette bulabilirsiniz
beyazkuyruklubirgeyik emirtimr1 sarılıkta ben de meme + mama ile devam etmiştik. Kaşık biberon kullandık meme reddi yaşatmadı çok şükür. Şu an 40 günlük sadece meme ile devam ediyoruz
aloeveraaa emirtimr1 medicAllerde olur kendi şehrinizde bulamazsanız başka bi yerden kargolatabilirsiniz bize doktor vermişti bi tane , onu yıkayıp yıkayıp kullanıyoruz, doktorunuza bi sorun isterseniz