bsryngl ben de fasülye, nohut veriyordum şişenin içine atmayı, boşaltmayı seviyordu. Önlem olsun diye sayılı veriyordum 10 fasülye mesela. Bir gün oynadıktan sonra geri 9 fasülye kalmıştı. Sağa sola baktım, bulamadım. Ertesi gün kakasından bütün olarak çıktı 🥹