Betulyl anne yanı beşik var yatağımın hemen yanında. 3 ay sonra akşam 20:30da gece uykusuna geçirmeye başladım. İlk günler zor oldu ama rutin yaptım en son uykusunu 18:00-18:30 yapıyor yarım saatlik şekerleme. Sonra 20:00 duş aldırıyorum sonra yatak odasında loş ışıkta saçlarını tarıyorum yağlıyorum giydiriyorum burnunu açıyorum. İyice mayışıyor emzirmeye geçiyorum, uzun emziriyorum ben gece uykusundan önce memede iyice mayışıyor derin uykuya geçme esnasında beşiğe koyuyorum hafif sallıyorum uyuyor. Tek kötü yanı memede uyumaya alıştırdım ben o yüzden bizim emme ve beşiğe koyma arası baya uzun oluyor. Ama akşam o uyku saatini hiç kaçırmadım, dışarda bile olsam hep o saatte eve geliyoruz 1 aydır. ⅔ kere biraz geç kaldım kıyameti kopardı zaten.