niloyaaa hanımefendi kimse doğurduğu çocuktan pişman falan değil ya da kimse doğurduğu çocuğunu sevmiyor değil. Bahsettiğiniz annelerden biri benim tam 2 aydır tek başıma tuvalete giremedim. Cocugumu yere koyduğum an sanki dayak yemiş gibi ağlamaya başlıyor. İnsanız ve tukenebiliyoruz. Tuvalete gitmeye , kahvaltı yapmaya , su içmeye bile müsade etmeyecek kadar hırçın cocuklar var. Yatak , ana kucağı , sling hiçbir yerde durmuyor cocuk. Pijamami dahi cikaramiyorum ben .Akşam eve geldiğinde yemek soran koca , ziyarete geldiğinde evinizi temizliğiyle yargılayan insanlar var. Hal boyleyken bırakın insanlar şurada çözüm arasın . Sizi çok rahatsiz ediyorsa görmezden gelir geçersiniz bu kadar basit.