Cigdemom 3. Sezaryen ve 2 sezaruen arası 1 yıl kadar bir süre zaten çok riskli sağlık açısından. Vicdanen başka tabi iş ne dini boyutu be vicdani boyutu hakkında yorum yapmayacağım ama sağlık açısından sadece ve sadece doktorunuzu dinlemelisiniz çünkü dikişlerinizin durumunu en iyi o bilir. Her insanın dikişleri aynı oranda iyileşmez, vücudu aynı oranda taşıyamaz. Bu yüzden doktor ne diyorsa o olmalı çünkü diğer 2 bebeğin de size ihtiyacı var. Ayrıca kürtaj olsanız da olmasanız da iyi korunun Allah aşkına bebeği aldırmasanız fiziksel, aldırsanız belki bir ömür psikolojik çöküş yaşayacaksınız. Her iki türlüsü de sizin için çok üzücü olacak. Yazık değil mi canınıza?