marsuk çok haklısınız benim düşündüğüm şey biraz da ortam, büyük şehirlerde devlet okulları çok kalabalık ve çok fazla zorba çocuklar var. Malesef her çocuk iyi bir ailede yetişmiyor. Hayatında hiç özür dilememiş çocuklar var, benim çocuğum böyle bir ortamda sudan çıkmış balığa dönsün istemem. Özel okulda devlete kıyasla daha elit bir ortam olduğuna inanıyorum. Herkesin çocuğu iyi insanlarla ve dengiyle karşılaşsın dilerim 🪽🤍