Birhaziranhikayesi Şuanda aylık gelirimiz 100 bine yakın ama özele gönderecek durumum yok ev kira kredi filan derken çok eksideyiz.Önceleri bende iki memuruz bi çocugumuzu özele gönderemicekmiyiz diye düşünüyordum sonra özel okulların çalışan öğretmenlere bile doğru düzgün maaş vermediğini öğrnince bu mantıktaki okulların öğrenciyi sadece para olarak göreceğin düşündüm.Tamam sınıf kontenjanı az olduğu için öğretmenler daha yakından ilgilenebilir belki ama iyi bir devlet okuluna göndermek daha iyi gibi.İstnbulda bi özel okulda öğretmenlik yapan biriyle konuştum adam diyo okul sahibi sadece paraya bakıyo çocugun öğrenip öğrenmemesi önemli değil zaten düşük not verme şansın yok herkese şişirilmiş not vermek zorundasın okulun ortalaması yüksek olsun diye diyor.Hem yanlış hatırlamıyrsam bu yıldan itibaren özel okullarda da devletin verdiği kitaplar kullanılacakmış.ÖYle bi haber görmüştüm yani.Ben iyi araştırılıp iyi bi devlet okuluna gönderme düşüncesindeyim.Hatta köy okulu olsa daha iyi olabilir.