Busrazeynep2408 canım ben bebeğim doğduğundan beri sıkıştırılmış mendşl kullanıyorum,su ile büyüyenler varya. Ve hiç pişik olmadı 10 aylık şuan. Ama en ufak bi kızarıklık pişik gibi görsem hemen sarı kantaron sürüyorum ve birkaç saatte geçiyo, eğer ıslak mendil kıllanıyorsan bir süre ara ver ve kuru tutmaya çalış