Busrazeynep2408 bebeğiniz kaç aylık ve hangi bezi kullanıyorsunuz? Islak mendil mi kullanıyorsunuz? Bunlar önemli. Benim bebeğim henüz 1 ayını bile doldurmamıştı yanık derecesinde pişik oldu kanıyordu artık o günleri hatırlamak bile istemiyorum bir çok krem denedim hiçbir faydası olmadı hiç birinin taaa ki fito ve stafine kremi karıştırıp kullanana kadar. Al bu 2 kremi bebeğin poposunu yıka iyice kurula bu 2sini karıştır sür ve az açık bırak emsin biraz kremi günde 2 defa bu karışımı sür sadece diğer her alt açmasında fitoyu çok ince bir katman olarak sür çok iyi gelcek emin ol ben artık o gün bugündür pişik görmedim bebeğim şu an 6 aylık az kızarmalar oluyor elbette hemen bepanthol sürüyorum geçiyor 🌸 çok geçmiş olsun