neanladinyurdagull inanmıyorum ben dehset içinde okudum yazdıklarınızı
Gebermiş gitmiş Ama yattığı yerde huzur rahat bulamasın
İnanmıyorum ya nasıl bir vicdansızlık bu nasıl bi kalbi varmış 😞
Ama çok güçlü bi şekilde düştüğünüz yerden kalkmışsınız herkese anlatmışsınız inanıp inanmamaları onların vicdanına kalmış
Umarım hayatınızda sizi ve evlatlarınızı çok çok güzel günler bekliyordur yaşadığınız tüm acıları unutturacak güzel günler….