Güzel kadın güzel arkadaşım güzel kalplim , senin hiç bir suçun yok , dediğin gibi sadece çocuktun kendin ve hayatın için lütfen en yakın zamanda bir psikoloğa git, sen ne ayıp birşey yaptın,ne de bir suçun var , Allah böylelerin cezasını versin inşallah ki veriyor acılar içinde gebersin inşallah , daha 22 yaşındasın ve hiç unutma ki hayatına doğru devam edebilmek çocuğuna düzgün bir annelik yapmak için destek almaya ihtiyacın var , başımıza gelen hiç bir olay hakettiğimiz için gelmez , yanlış zamanda yanlış yerdeymişsin,o insanı gerekirse annesini de hayatından çıkart ki duyma ve görme kalbinden öpüyorum ve lütfen sakın kendini suçlama…